derinseda merhaba belirti yoktu da ama benim bebeğim 40 gün yoğun bakımda yattı o zaman aldıkları topuk kanında çıktı sonra genetik testi yaptırdık onda taşıyıcı olduğu çıktı taşıyıcılarda belirti olmuyormuş sadece kendi gibi taşıyıcıyla evlenip çocuk yaparsa sıkıntı ama belirtileri yağlı kaka, tuzlu ter, öksürükmüş ama bende ter testinden yaptırmak istiyorum emin olmak gerek 🤷♀️Sizde bir gelişme varmı ?