Merhaba guzel anneler forumda okuyordum ama uye olmamıştım bugun oldum 2ay 20 gunlük bebeğim var doğduğundan beri once sarılık oldu o gectı sonra göbek fıtığı oldu hala duruyor birde KOLİK bebek ne gece ne Gunduz surekli ağlayan bir bebek ti. 2gundur ise tam tersi sürekli uyuyor bebeğim ile sohbet edemiyorum once aglıyordu o yuzden edemiyordum şimdi ise uyuyor hemde aralıksız 3 saat uyuyor uyanıyor emziriyorum gazını cıkarıp altını cıkartıyorum geri uyuyor bu normal mi sizce?