Ege35 Merhaba canım anneler, bebişim 2 aylık bugün karma aşıları yapıldı ve aynı zamanda yine bugün kabız oldu. Fitil attım duphalac şurup verdim ama hala yapamadı. Bir önerisi olan var mıdır? 😢😣 çok sancı çekiyor ama bir türlü yapamıyor
Mina0607 Ege35 duphalac hemen etki etmiyor benm 4. Gün etki etmeye başladı. Fitil kansuk mu? Oysa güzelce içeri gittiyse eridiyse yarım saate yapar ama bizde bazen 5-6 saati bulduğuda oluyor.
Ege35 Mina0607 ya uyudu şimdi ama bilmiyorum yapar mı yarın da bekleyeceğim olmazsa doktora gideceğim
Mina0607 Ege35 benmki 1,5 aydır 5-6 günde bir yapıyor ben biara şurubu kullandım 4. Gün yapmaya başladı şurubu braktm aynı oldu. Sonra 4-5 günde bir fitil atıyodm. Ama tabi yapmasada zorlanması olmuyodu. Ondan bekliyodm bikaç gün. Şuanda 2 günde bir kendi yapıyo