Rumeysa34 benim bebeğim 9 ay 2 günlük,dün doktordaydık 11 kilo tartıldı.Ben anne sütü ve ek gıda veriyorum.Ek gıdaya doktorun önerisiyle 7.ayda başladım çünkü anne sütünden çok verim alıyordu tavsiyem o yüzden anne sütünü bol vermeniz,eğer mamaya geçerseniz sütünüz iyice azalır.Kilo için anne sütünden vazgeçmeyin,kaliteli beslenmesi kilodan daha önemli zaten sütünüz var niye mahrum kalsın.Emzirirken emzirdiğiniz memenizi tamamen boşalttırın,yağı sonunda oluyor.Ek gıdada da muz,yumurta sarısı,avokado,yoğurt çok tavsiye ederim