Bebeğim asla mama yemek istemiyor biberonu götürdüğüm an ağlıyor diliyle ittiriyor bugün sadece bir defa mama emdi diyebilirim nolur yardım edin ağlıycam artık çocuk aç ama yemiyor içim parçalanıyor bugün doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu azıcık var dedi zimaks diye ilaç yazdı onu verdim bugün düzelir mi acaba yardımcı olabilicek var mı