Sevdelinka35 Bebeğime uyku eğitimi vermiyorum hiçde verme taraftarı olmadım daha çok onu sakinleştirmeye yönelik oyun müzik ve kendi kendine uykuya dalmasını bekliyorum ne zaman isterse uyuyor ve çok şükür düzenini kurdu size tavsiyem güzel anneler sabır bizim düzenimiz sabah 8 uyanış alt değiştirme üst değiştirme emzirme oyun konuşma derken 10 a kadar oyalıyorum emme vakti geliyor emiyor bırakınca koyuyorum 10 dakika sonra kendiliğinden uyuyor sonra 11 de uyanıyor 1 de uyuyor 2 de kalkıyor sonra 5 e 6 ya kadar uyanık kalıyor babası gelince o ilgileniyor sekizde uyuyor 10 da kalkıyor 12 de tekrar uyuyor sonra gece 4 de emmek için uyanıyor uyuyor sabah sekizde kalkıyor tamamen onun kurduğu düzen ilk aylarda gazdan çok çektik ağladığım günler oldu ama demedim ki şu saatte uyusun şu saatte kalksın benim uykum olmayınca kimse beni zorla uyutamaz bebeğimizde uykusu olmayınca zorla uyutamam uykusu gelince uyur düşüncesiyle yola çıktım çok şükür rabbime 👍🏼 Tüm yavrularımız güzel bir şekilde büyüsün ve aydınlık gelecekleri olsun 💕💕💕💕
Ulku Sevdelinka35 ayni uyku egitiminede bende karsiyim biz sanki hergun aymi saattw uyuyqboliyormuyuzda bebisleri zorlayalimm. Kesinlikle katiliyorum her soyledigine
Mom107 Sevdelinka35 Ya biŞm bile bir günümüz bir gününüzü tutmazken çocuklara şu saate yat bu saatte kalk demek imkansız dediğiniz gibi düzenlerini zamanla kendileri oluşturuyorlar bizde 3 ay gaz yüzünden çok çektik şimdi muhteşem bir düzen kurdu kendine
Naz1905 Sevdelinka35 oğlumda yapmadım kızımdada yapmayı düüşünmüyorum açıkcası. Başaranada helal olsun ölede ugraşamam zaten gelişi güzel bizimki ne zaman bayılırsa😂😂😂
Sevdelinka35 Ulku aynen saatler değişebiliyor tabiki önemli olan bebeğin ne istediği bizden ne beklediği
Sevdelinka35 Mom107 çok şükür 🙏🏻 biz onları küçük hanımlar beyler olarak görüyoruz ama onlar Harika bir şekilde herşeyin farkındalar ama biz bazen farketmiyoruz aslında onlar da aramızda ve ayrı ayrı düzenleri var
habibe_omerasaf Sevdelinka35 uyku eğitiminin amacı zaten sakinleştirip kendi kendine uykuya geçmesine yardımcı olmaktır. Bunu söyleyip tasvip etmemeniz oldukça ilginç.🤷♀️
Sevdelinka35 habibe_omerasaf merhaba 😊 benim gördüğüm ve çevremde uyku eğitimi için eğitmene para veren anneler var . bu düzeni bebeğime ben kurmadım o kendisi kurdu zorla uyumanı sağlamadım tabiki düzen olacaktır benim demek istediğin sizin anladığını tarzda birşey değil :)
habibe_omerasaf Sevdelinka35 bence sizin anlatmak istediğiniz şey uyku eğitimi değil. Neyse bebeğiniz zaten kendi düzenini kurmus. Üzerinde konusmaya gerek kalmamıs 👍🏻İyi geceler
Hiwarab Bizde 40 günlük olduk dediğiniz gibi bazen oynamak istiyor bazen durgun öyle etrafını izler tamamen bebeğe bağlı😊 Uykusu geldimi zaten kendini belli ediyor eller yumruk şeklinde oluyor, yüzünü çizmeye ellemeye başlar sonra kundaklarım yatağına koyup uyumasını beklerim bir iki mızmızdan sonra uyur kuzumm ☺️💕
Sevdelinka35 [bilinmeyen] 🌸🌸 bebeğin dilini anladığımız an işimiz kolaylaşıyor bizim ne istediğimiz değil o ne istediği önemli bir süreye kadar koy salla ha salla uyumaz sa uyumaz inanırım
Hazel34 Sevdelinka35 maşallah size biz sizin kadar düzenli değiliz ama yinede dediğiniz gibi zorlamamak gerek bebeklerimiz kendi alanlarını oluşturuyorlar😊
Sevdelinka35 Hazel34 zamanla sahada güzel olacaktır canım sen kendini iyi olmaya motive et bebeklerimiz bizden çok etkileniyor