Ervaereli11 canım benim bebeğim 4 aylık 9 kilo 64 cm di, aşı vurulduk geçen hafta. Aile hekimi bizi çağırdı anne sütü verip vetmediğimi sordu maalesef veremiyorum mama ile büyüdü. Ama mama şişkinliği değil çok iştahlı bir bebeğim var 1,5 saatte 90 cc 120 cc mama içiyordu maksimum 2 saate cıkıyordu süre, oda oyalarsam. 20 gündür 2,5 3 saate cıktı kiloyu sabit tutmaya calısıyorum. 5. Ayda 9,5 kilodan yukarı cıkmamalı dedi. Şimdi diyetteyiz 🤦🏻♀️(diyette derken , normale döndük🤭🤭)