Merhaba anneler 5.ay kontrolümüzde doktorumuz tadıma başla dedi ilk olarak ev yoğurduyla başlicaz günlük mayala dedi. Sizler nasıl yapıyorsunuz mesela 1 kiloluk süt alıp kaynatsam dolapta saklasam günlük küçük kavanoz kadarını ısıtıp yoğurt yapsam olur mu sizce ?