prensannesi1111 Oglum 9 aylik iki disi var sanirim ust disi cikcak oglen 12 den beri uyumuyor ya diș ya da 9 ay atagi varmi bu ne boyle ya hic boyle olmazdi perisan oldum 🤦♀️😭
Tuba prensannesi1111 9 ay atağı var bendede oğlum baya çektirmişti hiç uyumuyordu çok huysuzdu. Diş de olabilir ama elbette😊
Sunay10 prensannesi1111 dışının patlamasına yardımcı takviye Gıda var ondan al mutlaka banada arkadaşım tavsiye etti tetegıl
gezentianne Sum87 doktor bizd calpol verebilirsiniz demişti. Daki tip içi su dolu dişliği buzdolabında bekletip soguk halde vermek de rahatlatıyor
prensannesi1111 gezentianne evet ya bende hic anlamadm ama cok zorluyor ust disi bende calpol veriyorm
Mervemerveesk prensannesi1111 evet bizimki epey uzun sürüyor çıkması. Yani çıkana kadar salyası huzursuzluğu baya önceden başlıyor maalesef😕