Ballim benim doğumdan sonra 4. Ayda ilk defa reglim başladı. Ve sütüm yok denecek kadar azaldı hormonal sonuçta. Ve öncesinde süt fazlalığından mastit olan biriydim düşünün. Önerilen önerilmeyen herşeyi yiyip içtim. Olmadı sütüm eski haline gelmeyi geç artmadı bile. 4.5 ayda ek gıdaya başlamak zorunda kaldık düşün. Çünkü hiçbir mamayı kabul etmedi. Şimdi 6 aylığız ve yeni keşfettim Solgarın süt arttırıcı vitamini var duymuştum ama açıkcası ümidimi yitirdiğim için bi almadığım o kalmıştı almamıştım. Geöen gün aldm eczaneden. Ciddi derecede sütümü arttırdı. Dene istersen