3 defa tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu oldu bebegimde biraz bizden de kaynaklı olduğunu düşünüyorum.bir porblem olup olmadığı anlaşılması için yarin sondali film cekilecek.bwbwgim 6 aylik ve hareketli.bir bebek.daha once ceki yaptıran anneler acı olduğu nasıl bir durum bekliyor beni yardimci olurmusunuz.cok panik bir insanim cok korkuyorum