Gulsinemmsmsek Merhaba arkadaşlar bilgisi olan varsa yorumlarınızı rica ediyorum bebeğimin KKK aşısı 1 bucuk 2 ay gecikti sağlık ocağına gelmemiş arayıp haber vericez dediler ama hala haber yok bu aşıları olmayan bebek var mı bi sıkıntı olur mu acaba
Cnprtk Gulsinemmsmsek sanırım bütün sağlık ocakları aynı aynı durumdayz burda böyle bir kaç post gördm olmazsa olmaz mı bazen düşünüyorum olmazsa nolur
Dn123 Gulsinemmsmsek aşılarda sorun bar bu aralar galiba. O aşıları olsa iyi olur kaba kulak falan çok ağrı yapıyor bana yapmamislardi çok kötü geçirmiştim. Ama genelde asi olmazsa da büyük çocuklar oluyor biraz yani bir kaç ay geçirmeden sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama sağlık ocağına şunu sorun o aşılar tek doz mu degilmi tek doz değilse diğer dozlarını da ona göre ertelemek lazım
Gulsinemmsmsek Cnprtk günü çoktan geçti ve hala yaptiramadik inşallah bu sıkıntı çıkmaz sizde mi yaptiramadiniz asinizi
Cnprtk Gulsinemmsmsek 9. Ay dediler 10,5 aylık olduk hala yaptırmadk sanırım 1 yaşa kdr yapılıyor muş