Benm bebegimde 3 ay 23 günlük 2 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi doktor su ver dedi zaten mama ile besleniyor .Biberona koyuyrm kendisi ne kdr içmek isterse içiyor tabiki fazlasını ztn icirmiyrm. Karnı doyduktn 1 saat sonra filan veriyrm bn içtiği en fazla 3 4 çay kaşığı kdr onunda bi zararı olmaz .2 haftadr biraz öksürüğü var arada ıhlamur da kaynatıp verdim bugün doktorada söyledim bisey olmaz dedi .Her denilen şeyi yaparsak hayatımız kuraldan ibaret olur .