Kızlar doğum yapalı 4.5 ay oldu; dikiş izim baya büyük kaldı. Zamanla küçülür mü? Doktor incecik küçük bir şey kalacak zamanla demişti benim gözüme hiç öyle görünmüyor. Sizinkiler nasıl? Zamanla daha da düzeliyor mu? Ya da yaptığınız özel bir şey, kullandığınız bir krem falan var mı izin azalması için?