Papatyaseverrrr Kizim 3 aylik eskiden en azindan memeyi emerdi 3 aylik oldugundan beri memeyi almiyor bir iki cekip birakiyor mamaya basladim mamayida icirene kadar catliyor cogu zaman kusarak geri cikariyor nasil beslicem ben bu cocugu
mahra Papatyaseverrrr Meme reddidonemi olabilir Emzik biberonu birak varsa sadece surekli emzirmeyi dene gece bile kaldir emzir sutun azalmsin Icmiyorsa sag ki uretime devam etsin bekleme yani icmiyo diye mama verme sut varsa sag onu ver
havos Papatyaseverrrr memeni vermekten vazgeçme canım tutsa da tutmasa da zorla sürekli sağım yap biberonu da tutmuyorsa aç kalmaması için kaşık maması deneyebilirsin
Nesizade Papatyaseverrrr pes etmeyin benim oğlum da 3 ay 10 günlük 3 ayına girdi gireli öyle kucakta sallayarak emzirin geze geze emzirin gazını çıkarın tekrar verin biberona alışırsa bu sefer memenizi hiç almaz bu aylarda oluyormuş sabırla emzirmeye devam.bi de uykudan kalkına sersemken hemen memenizi verin o zaman uyku sersemi güzel emiyorlar
Linamoms Papatyaseverrrr benimkide 2.5 aylıkken başladı şu an 4.5 aylık halen gece uykusuna dalmadan asla emmiyo mamadan nefret ediyo biberon asla ağzına almıyor bende hep sağıp kaşıkla veriyorum sütümün yetmediği yerde mama yapıp yiyebildiği kadar kaşıkla yedirmeye çalışıyorum her gün savaş içinde yememek sorunumuz var ne yöntem denediysem olmadı pes ettim ona uyuyorum