Asl2128 inşallah🙏🏻Ben fizyoterapist e danışmıştım bazı egzersizler önermişti onları yaptırdım ama çok fazla değil işe yarayıp yaramadığını tam anlayamadım çünkü Dr dan bir hafta sonra kendiliğinden oturmaya başladı bol bol mama sandalyesine oturtuyordum bide oturtunca kısa sürede devriliyordu arkasına yastık koyup kronometre açıp onu oyalıyordum devrilmeden ne kadar süre tutarsam kardır diye her gün biraz daha arttıracağım dk hedefi belirliyordum gerçekten de günden güne iyiye gitti çok şükür