Tugce44 Ilk 4 ay sadece gunduz isikta gece karanlikta uyutmaya calistim. Sallama va kesinlikle olmadi, supurge makinesi sesiyle uyuyor. Daha sonra her alsam ayni saatte isiklar kapanir, alt degistirme, biberon ve sirt sivazlama yaptim. Suan 7 aylik, cok sukur 8 en gec 9 dan sabah 7 ye kadar 1 uyanmayla gunu tamamliyoruz.