Burcu42 27 günlük bebeğim var alıştırma biberonu ile doya doya su veriyorum, hele ki siz mama kullanıurosunuz mama verdikten sonra su vermelisiniz çünkü ağzında pamukcuk oluşmasını engelliyormuş çocuk doktorum söylemişti. Mama kullanırken de sulu yapmıyor musunuz sonuçta :) ben erikli suyu kaynatıp soğutup öyle veriyordum ama bebeklere özel su satılıyormuş babam ondan alıyor artık