Merhaba anneler
Bebeğim 6 aylık bazen öksürmeye başlıyor . Ama sanki ilgi çekmek için yaptığını düşünmeye başladım. Özellikle de ilgilenmedigim kucaklamadigim zamanlarda yapıyor. Ya da istediği birseyi yapmazsak:) var mi böyle oyuncu bebekleriniz yoksa hastalandığını mi düşünmeliyim?