HasanMert ben regl olana kadar kilolu duruyordum ve bir türlü veremiyordum , iştahımda coktu. Regl olunca 3-4 kg gitti, sonra da diyet yaptım 4 kg verdim ama sonra korona vs. ile tekrar aldım. Hala emziriyorum, size tavsiyem karbonhidrat yönünden az beslenip cokca sebze salata ve saglıklı protein ve yag tüketmeniz. Ve en güzeli bol bol su içmek, ve de fırsatınız varsa gün içinde en az 40 dk lık yürüyüşler yapmak.