Takkozina Benimde bebeğim anne sütüyle besleniyo sadece aynı dediğin gibi yapiyo canım biz 3 aylık olduk hep öyleydi bu zamana kadar doktora soracaktım kontrole gidince ama geçen gün forumda bunu okudum normalmiş üstte paylaştığımı oku istersen seninkide bu tarzsa korkma 🙂