Malûm her anne gibi benide bir telaş aldı ek gıda.!
6 ayımıza 2 gün kaldı ama biz hala olduğumuz yerde saydırıyoruz daha doğrusu ben korkuyorum elim ayağıma karışıyor.
6.cı ayınızda nelerle beslenme rutini oluştururdunuz🌸
Anne ve yavrucağı sizden bilgiler istiyor ❤🧜♀️