Mircan merhaba yalnız değilsin bende senın gıbıyım tek bakıyorum, 3. Ayı yenı bıtırdık bak şu saat olmuş hala ayaktayım. ha emzır ha gezdır ha pışpışla mahvettı benı. bir benim bebeğimmi zor nedır anlamadım her saat başı kalkarda ağlar mı meme ister mi ya.Yarım saatten fazla emıyor Tüketti beni resmen gecem gunduzum aynı, her gecen ay bırbırınden rezil. Herkesın bebegı okuyorum burda 4-5 saat uyur ben 2 saate razıyım ama yok kurulmuş alarm gıbı saat başı sabır diliyorum sana en cokta kendıme üç ayda bile çok yıprattı beni maalesef