Ebruaybars bebeğiniz daha iyi emmeye başlamış ve ondan ağzından aktığını görmüyor olabilirsiniz. Sütüm azaldı demeyin, beyinde bitiyor her şey. Sütünüz var bebeğiniz doyuyo bnce 😇 sıkıntı stres sütü azaltır. Benimki de 2 aylık aynı seyleri yaşadım. Onceleri akıyodu emmediğinde simdi akmıyo memeden süt ama daha fazla sütüm var. Her şey beyinde 🙏🏻 En iyi süt arttırıcı bol bol emzirmek 🌸