Merhaba anneler bebeğimin 4. Ayı dolacak 3. Aya kadar anne sütü ve mama birlikte veriyordu. Yalnız 3. Aydan sonra sütüm kesildi ve etmemeye başladı: kilo alımı ve gelişimi iyi ama doktorumuz yavaş yavaş taze meyve suyu çıkararak ek Başlamamızı Önerdi aranızda 4. Ayda ek Gıdaya başlayan var mi benim bildiğim 6. Aya kadar da formül süte devam edilmesi 6. Aydan sonra ek gıda olur ama bilemedim 🤷♂️