3.ayda meme reddininin başlıca sebebi bebeğin çevre algısının oldukça gelişmiş olmasıymıs, çevrede her ilgi çekici birsey gördüğü anda oraya bakmak istemesi. Gece de uyku semesi,karanlık oda emme süresi uzuyor haliyle. Siz içinizi ferah tutun gündüz işini ona bırakın ne kadar emmek isterse o kadar emsin. Olurda HİÇ emmezse sağıp verin. İlk zamanlar biberona alışıp meme almazlar,ama sizinki büyümüş artık memeye alıştıktan sonra biberon dolayısıyla meme reddi yaşamaz. Dediğim gibi çunku oyle olsa gece emmez