Bekeb düzenli sağdığınız takdirde çoğalır. Ben bebeğim doğduğundan beri sağıyorum memeyi almadı çünkü. 2 hafta önce de işe başladım. İş yerinde bile sağıyorum. Biraz aksatınca süt azalıyor. Ee malum işe gidince insan daha çok yorgun oluyor bunların da etkisi oluyor tabi azalmada. O yüzden bol bol sağım yapın.