Fatosyyn Kızlar bebeğim 5 aylık doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz. Kutusu değişmiş ama içeriğinde bir değişiklik var mı bilen var mı. Bebeğimde 1 haftadır ishal şeklinde ve vücudu kızarık. İçerik konusunda bilgisi olan var mı eski kutuyu da atmıştım
Elifnurr Yeni kutuyu aldım ama tadı degismis evet isal yapıyor yarım anca kulandık su anda hipp combiotic kulanıyorum en cok hipp kulandık memnunuz
Fatosyyn Elifnurr aynı dert bizde de var canım kakası çok koyu yeşil ve ishal ilk kullandığımda vücudu kırmızı kırmızı olmuştu şuan düzeldi ama ishal