Aralik2019 yani postta yazılmamış demek istediğim oydu. Buradada hemşire ve doktor arkadaşlarımız var. Birşeyin doğru veya yanlış olduğunu değerlendirmek için en baştan yazılması gerekirdi demek istediğim. Doğumda 3-birinci ay4 ikinci ay 5 üçüncü ay 5.5 4. Ay 6.5 diye kilosu
boyu yazılırdı öyle sorulurdu :)
Zaten doktorda alerji durumu meme reddi durumu vs gibi durumlarıda beraberinde inceler , birde baktılar bebeğin persentilinde sorun varsa mamaya başlatırlar. 😊