Selam bayanlar ben 4 aylık anneyim malum doğum sonrası kilo genelimizde var bugün diyetisyene gittim ve diyet yapabileceğimi söyledi sutumu etkilemeden inşallah yarın başlayacağım aklında diyetisyene gitmede soru işareti olanlar varsa eğer sütü kesmemek için bir sürü şey yazıyor süt kalitesini artıran umarım işe yarar 😊