Merhaba güzel anneler,
Belki duymuşsunuzdur pes ekinovarus yani doğuştan çarpık ayak olması bebeklerin. Benim bebeğimde bu şekilde doğdu sol ayağında. Bazen her iki ayakta bazan tek ayakta görülebiliyor doğuştan çarpık ayak..
Biz öğrendiğimizde 20 haftalık hamile idim ve duzelebilecegini bile düşündüm . Biraz araştırma yaptık başından geçen ailelere ulaşmaya çalıştık , tedavisi , deneyimli tecrübeli doktoru, ayakkabıları , süreci ile ilgili herşeyi. Sonuç olarak bebegimiz doğduğunda beklediğimiz için hiç vakit kaybetmeden bulunduğumuz şehirde tecrübeli bir profesör ile tedavimizi başlattık .. şu anda 8 ayligiz çok şükür normal ayak kadar normal ayağı. Tedavisi uzun yıllar sürebiliyor bebislerimiz 2,4 bazende 6 yaşına kadar..
Kısacası biz bunları araştırırken pev li ailelerin olduğu ve tecrübelerini paylaştığı bir Facebook sayfası olduğunu bebeğim 4 aylık iken keşfettik, keşke daha önce bulsaydik eminimki aklımda soru işaretleri kalmazdı.. sizlerle de bu sayfayı paylaşmak istiyorum ve bu yüzden postu açtım. Olur ya bebeğinde doğuştan çarpık ayak olup bilgi almak araştırmak isteyen annelerimizin içi biraz olsun daha rahat olması için.. ben faydalandım sizlerinde faydalanmasını istediğim için, sağlıcakla sağlıkla kalın..
https://www.facebook.com/groups/pesekinovarus/?ref=share
https://www.facebook.com/groups/227662603939150/?ref=share
https://www.facebook.com/groups/870524303039825/?ref=share