Bebeğim 3 ay 15 günlük. Salyaları akmaya basladı bugün sanki tükürürcesine ağzından salya akıttı normal mi.
sürekli ellerini ağzına sokuyo bazen komple elini bazende tek bi parmagını sokup agzının icinde karıstırıyo gibi değişik şeyler yapıyo😂
birde 3 ay atagı ne zaman oluyo ve nasıl bi süreç sevgili anneler biraz anlatır mısınız biz şimdiye kadar atak falan görmedik ama korkuyorum