Cihocan bebeğiniz sadece anne sütü alsaydı, ek gıda vs kullanmasaydı o kullanmayın muhabbetine gidilirdi. Kızım sadece anne sütü ile besleniyordu ve 2 aylıktı(böyle olunca acaba alerji mi deniyor) yine de ben kullandım. Antibiyotik kullanmak beni de çok rahatsız etmişti ama yanında probiyotik ile destekleyerek kullanmıştım mecburen. Hemen iyileşir inşallah bebeğiniz. Bir de başka bi test daha yapılıyormus burada okumuştum amip antijen mi öyle bir şey. Eski postlara bakarsanız daha doğru bilgiye ulaşırsınız. Bu arada benim bebeğimin de sonradan süt alerjisi çıkmıştı🤷🏻♀️