Biz 4buçuk ay boyunca gaz sorunu yaşadık kolikti günlük 4 saat ağlıyodu napsan fayda etmiyodu bi sürü damla kullandık en son agulin şurubu biraz işe yaradı sürekli duş masaj bi şekilde o süre geçmesi gerekiyo her bebekte farklı umarım çabucak atlatırsınız