Ilk 4 ay bizde de vardı her bebekte olduğu gibi. Bize doktor gaz ilaci önermedi. Karnına boş durdukça saat yönünde dairesel hareketlerle masaj yaptım, emzirdikten sonra uzun sürse de mutlaka gazını çıkardım gece de dahil, bir de çay kaşığına bir kaç damla hakiki zeytinyağı döküm veriyordum. 10 aylik olduk Hala kabiz olduğunda zeytinyağı içirim. Allah sabır versin ama hepsi geçici, hér anın tadını çıkarın.