Elifatabey Sadece mama ile besleniyoruz anne sütü almıyor malesef iştahında çok azalma oldu neden olabilir
Lidya-t Elifatabey Hareketleniyor ilgi alanı değişiyor o yüzden yemelerini etkiliyor. Benim bebeğimde 3 ayda öyle olmuştu hatta az kilo aldı ama doktor bu ayda az alırlar genellikle dedi.
Fuathulya Elifatabey benim kızım 2 aylık iştahı hiç yok hiç anne sütü almadı 2 saatte bir 60 cc veriyorum yemıyor 50 40 30 cc anca yerse zorla yedırıyorum kaşıkla veriyorum mama bazen onuda cıkarıyor yemedıkce kafayı yıyorum