Dorukhann biz de 2. aydan itibaren kilo alımı az olunca mama takviyesi yapmaya başladık her mamayı her biberonu denedim desem yalan olmaz sadece bu mamayı çok sevdi kızım hala mama+Anne sütü gidiyoruz bize çok bir kilo aldırmadı ama kızım sadece bu mamayı sevdiği için ve bende anne sütüne en yakın süt keçi sütü olduğu için içim rahat bir şekilde veriyorum.