EmnEymn ben bebegime ilk iki gunlukken vermistim o zamandan beri de gazsan yana sorun yasadigini fark ettikce veriyorum. sabah 20 damla, aksam 20 damla kadsr verebilecegimi soyledi doktorum ama genelde aksam vermeme gerek kalmiyor. hem dogal yag icerigi oldugu, sivi etkiyi zeytinyağı ile yakaladigi icin kaka yapmasını da kolaylastiriyo bence. cunku bazen gaz sorunu olmasa da eger 2 3 gun olmasina ragmen kaka yapmadiysa veriyorum yapiyor