Sevgili anneler. 5 gün önce doğum yaptım. Baya dikişim var ve oturup kalkamıyorum. Çok ağrıyor . Zaten lavaboya gidince asla oturamıyorum Afedersiniz ayakta abdesti mi yapıyorum. Hemşireye Dikişlerim için ne kullanmam gerekiyor dedim. Sadece temiz ve kuru tut yeterli dedi. Ama ben dayanamıyorum artık ağrısına. O yüzden yorumlarda batikon kullananları görünce bende alayım dedim. Ama eczane eşime batikanol verdi. Kullanan varsa yazabilir mi.