Sdkaydmr_ ben sokaga cıkma yasagı oldugu donem eşimle boyadım, sarı yerleri boyadık once, oraları 20 dkka falan bekletip sonra tümünü boyadık. Gayette basarılı oldu. Gizemli kahve gibi isimli kızıl kahve tonlarında bişeye boyamıstkk. Sonraki boyalarda komple boyadım hep.