Sakirebzc bizim rota aşımızı doktorumuz yaptı özellikle verem aşısıyla aynı gün olması gerektiğini söyledi sağlık ocağında aşılarımızı yaptırdık doktorumuza gidip aynı gün rota aşımızıda yaptırdık rota aşısını çok araştırdım 2-4-6. Aylarda 3 doz şeklinde yapılıyor 3.ayda yapıldığını ilk defa sizden duyuyorum, hatta ben doktoruma 2.ayda 3 aşı var çok zorlamasak rotayı 3.ayda yapsak olma mı dedim kesinlikle olmaz verem aşısıyla aynı gün yapılmak zorunda olduğunu söyledi.