mira___ Kızlar merhaba. Bebeğimi sürekli emziriyorum ama göğüslerim çok acıyor. Ucu değil üst tarafları. Sürekli ağrı ve sızı var. Birde sıkınca süt 2 delikten geliyor , daha fazla delikten gelmesi gerekmiyor mu ?
Neslihanysldl mira___ kaç aylık bebeğiniz?göğüsler daha adapte olmamış olabilir.Ayrıca bebeğin emme pozisyonu bile etkiliyor
Mihrimah61 mira___ yeni doğurduysan memelerin daha terbiye olmamıştır geçer canım. Kızarıklık şişlik olmamasına dikkat et yani mastit olmamaya
mahra mira___ Her emzirme sonrasi sicak su ile masaj yapip sagin Lahana sarin Sicak uygulayin ki acilsin Gogsu tmamen bosaltin sagin bosalsin ki acilsin yoksa tkanir devam ederse oye