11 aylık kızım son bir aydır ek gıdayı az yemeye başladı yani yiyiyo ama öyle çok doyuracak kadar değil ondan mıdır bilmiyorum gece çok ağlayarak uyanıyo acıkmış gibi kana kana sütümü içiyo iki üç saate telrar uyanıyo sanki doyamıyo gibi acaba gece yatmadan biberonla süt vermeye mi başlasam yarın 11 ayımız bitiyo faha hiç hazır süt vermedim hep emdi gece kaşık maması yapıyodum ama artık yemek istemiyo. Bi önerisi olan var mı