Esin4006 neden bardağa alıştırmiyorsunuz yavaştan,😊 çünkü 15 aylık bir bebek yavaş yavaş bardak tutmayı öğrenmeli,😊 kahve fincaniyla başlayabilirsiniz içine biraz su koyup kendisinin içmesine yardımcı olabilirsiniz zamanla kendi tam kaldırır bizim gibi içer ben direk muhckin mucizevi bardak almıştım 2 hafta sonra kendi bardağını kafasına dikip su içmeye başladı