Arkadaşlar, öncelikle hayırlı akşamlar.
10 aylık bebeğimin sağ ense tarafında ve onun birkaç parmak yukarısında elime gelen , yağ bezesine benzettiğim nohut büyüklüğünde şişler var. Tehlikeli olduğunu düşünmediğim için doktorumuza danışmadım ama içime bir kurt düştü. Tehlikeli birşey olabilir mi, operasyon gerektiren birşey vs? Başına gelmiş olan var mı