Ghi bu raporu almam için ne yapmam lazım acaba, bundan 1 ay önce bebegim devamlı yeşil kaka yaptı mukusta vardı doktorda gideceğim bir gün öncesi kanlı kaka yaptı, ama gaita testi normal çıktı. Doktor süt alerjisi olabilir diyet uygula dedi bide relactaz ve entirigermina mı ne öyle bi ilaç yazdı kaka rengi falan duzlemisti. Sonra sağlık ocağı diyeti açmamı söyledi ayran falan tükettim gene kanlı yaptı. Ama doktor içimi rahatlatacak bisey demedi hiç. Bebegim doymuyor farkındayım of