Merhabalar geçmiş olsun, 2 defa oldu oğlumda yenidoğan döneminde olmuştu , rüzgarda kaldığı zaman oluyormuş dediler
su kaynatıp alt temizleme pamuğunu ıslatıp suyunu sıkıp dıştan içe doğru temizliyordum özellikle gözü kapalı iken yapıyordum uyuttuğumda, yanlış hatırlamıyorsam 3 yada 4. Temizlemede geçmişti ancak bir defa sildiğinizde tekrar o pamuğu kullanmamanız gerekiyor atıp yenisi ile silin veya katlayıp silmediğiniz taraf ile silin dıştan içe doğru
Doktor dıştan içe doğru demişti bize