Karaoglannesi ben bulunduğum şehir den bir emzirme danışmanın dan destek almıştım, 1 saat eve geldi sadece, sol göğsümü tutturmuştu, 2 aylık olduk hâlâ da sol göğsümü alıyor, sağ göğsü tutturamadım bir türlü, ama onun sayesinde birini tuttu en azından, sağ için yine çağırmayı düşünüyorum doğrusu, bu saatten sonra tutar mı bilmem ama