Kızım yarın 7.ayına giriyor. 1 haftadır resmen tanıyamıyorum kızımı. Ek gıdaya başlamıştık çok güzel severek yiyordu artık yemiyo üflüyor, beni emerken itiyor kalkmaya çalışıyor sürekli mızmız ağlıyor ama sürekliii. Tek bakıyorum ve ilk defa kendimi bu kadar yetersiz hissediyorum. Hasta falan değil damağını kontrol ediyorum diş yok nedir bunun sebebi anlayamıyorum gerçekten. Ne olur yardım edin çıldırcam🤦🏼♀️