TinkyWinky Varmış, sadece adı kolik değilmiş. Benim eşim 6 ay ağlamış, hep bir derdi var diye hastaneye götürürlermiş. Ha evet, bazı etkenler koliği artırıyor. Mesela sezaryenle doğan bebeklerde daha sık görülüyor ve sezaryen doğumların artması bunu artırıyor olabilir. Bunun gibi kesin sebebi olmayan ama etkili olan durumlar var.